Selasa, 11 Jun 2013

jom makan mee di Serambi Uda..:)

assalamualaikum...
entry kali ni mengenai mee..
buat penggemar mee macam mee chinese style tapi ragu-ragu akan kehalalannya, jangan risau,
 saya syorkan untu ke gerai makan Serambi Uda...
 
 
macam mane nak ke gerai ni? 
ni adalah peta yang saya pinjam dari pakcik google..
 


SERAMBI UDA



saya memilih untuk memesan wee wantan kering manakala rakan saya pula memilih untuk memesan mee hokkien.. 
tapi makanan yang disediakan di sini bukan terhad kepada mee sahaja, ada juga makanan seperti soto, nasi lemak, lontong dan macam-macam lagi..
 
gerai ini sangat popular bagi penggemar mee chinese style

menu yang ada untuk mee


mee wantan kering




 
bagi saya mee wantan ini mempunyai rasa yang sedap sebab kicap yang digunakan dalam mee ini sungguh sebati dengan rasanya. dicampur dengan lada sulah nya. dan sup yang dihidangkan adalah pelengkap kepada hidangan ini


mee hokkien

untuk mee hokkien pula, bagi saya rasanya sempurna. ditambah lagi dengan sambal, pergh, memang kaw..

jadi, macam mane? tertarik nak ke gerai ni? 


Makanan Wajib Order : mee wantan sup / mee wantan kering / mee hokkien
Waktu Perniagaan         : 7.00 pagi - 3.00 petang



NUR AMIRA M NASIRUDDIN
A11PP0016

Tiada ulasan:

Catat Ulasan