Selasa, 21 Mei 2013

welcome to DIN BBQ station!


this is the first time i've been there at Din BBQ Station last night. Din BBQ Station is unique and that it is probably the HALAL BBQ concept restaurant in Johor Bahru. decoration dia juga sangat2 lah nice dan selesa untuk menjamu selera. dengan kebersihan yang terjaga rapi. signboard dia pon cantik kan!! haaa. 

saya sempat bertanya pendapat dengan EN.DIN,bos, beliau berkongsi bahawa dia telah sentiasa menapis teknik memasak dan operasi di BBQ Station Din. Saya memerhatikan bahawa penambahbaikan berterusan telah membantu BBQ Station Din mengekalkan ramai pelanggan yang pada mulanya hanya mencuba restoran baru daripada rasa ingin tahu. Kini, beberapa keluarga telah menjadi sepenuh masa.

BBQ-Seafood-Johor-Bahru



gambar ni saya ambil di blog Johor Kaki. En. Din sendiri adalah BBQ-ing dan dia telah menguasai seni menguruskan haba dan kebakaran. En. Din juga menyatakan citarasa pelanggan seperti mereka mahukan daging mereka kering dan En. Din sentiasa memastikan jus dalaman dapat dikekalkan. TERBAIK kan??



ini adalah antara menu yang saya order semalam. Nasi Lemak dia sangatlah sedap. dengan rasa yang fragrant dan dimasak dengan baik. sambal dia very nice. tak terlalu pedas dan tak terlalu manis. satu portion ni dah mampu mengeyangkan perut saya. sedap sangat! 


ini pula adalah antara menu famous di Din BBQ Station. bila limau diperah ke atas sambal, fuhhhh. sedapnya hingga menjilat jari! 


sotong yang dibakar ini pula sangat sedap! rasa dia manis, enak, lemak, smokey, haaa apa lagi. semua ada la. memang sedap sangat. tapi cukup sepinggan untuk 2 orang makan :) 

okay, itu sahaja menu yang saya makan pada malam semalam. dan tersangatlah memuaskan hati. saya cadangkan anda untuk ke sana :) 


kepada sesiapa yang berminat untuk ke sana, ini adalah mind map bagi membantu perjalanan anda kalau yang tak faham map, saya bantu anda dengan kod for GPS . terima kasih kerana sudi membaca :D

Nama Restoran : Din BBQ Station
Alamat : 32, Jalan Bestari 6/2, Taman Nusa Bestari, Johor Bahru
GPS : 1.481755,103.665769
Waktu Beroperasi : 11.00am to 11.30pm
HALAL


written by : NURAISYAH AHMAD  A11PP0057


Tiada ulasan:

Catat Ulasan