Khamis, 9 Mei 2013

sotong kangkung with ais jelly.. daebak :)

assalamualaikum & wazzup wazzup...

entri kali ini, jenis makanan tak pelik pun sebab banyak tempat da ada.. 
tapi
oleh kerana inilah kali pertama saya try makanan ni, so agak teruja la jugak.. (konon nye.. haha)
tempat yang saya pergi ni adalah di Plaza larkin.. 
tau ke idak?
sila tanye en.google kalau tak tau..

untuk menu kali ni saya perkenal kan.. jeng jeng jeng 


this is sotong kangkung..

ais jelly.. famous kat plaza larkin ni

tengok je makanan ni air liur da menitis.. citt, sila kawal mira.. :p
haa.. tu baru gamba je... rase nye macam mane pulak?
bagi saya makanan ni hurmm, secukup rasa macam dalam iklan megi cukup rasa tu.. hoho
nak lagi spesifik?

sotong kangkung : rasa sotong yang kenyal2 tu ditambah dengan kangkung dan sos yang umphh.. (sila bayangkan sendiri macam mane rase nye)

ais jelly : yang ni memang sedap... nak? sila order sendiri

xpuas lagi tengok gamba ni? meh saya sajikan beberapa gamba makanan dan juga gerai makanan ni


ada tulis di situ milik penyanyi veteran.. name dia? maaf, saya xingat.. -_-

ha, nampak x sotong tu yang mengiurkan? saya panggil sotong kurita.. err

kat sini la kami beli ais jelly ni

kena campur ye.. kalau x kurang ummph



ha, nak tengok ape lagi? sila la cuba.. hehe
adios



too "poyo" to write :
NUR AMIRA M NASIRUDDIN
A11PP0016

Tiada ulasan:

Catat Ulasan