Jumaat, 31 Mei 2013

mee rebus Haji Wahid

assalamualaikum & salam sejahtera..:)

kali ni saya nak share pulak mengenai makanan yang popular sejak zaman mak saya belajar lagi...
(kata mak la)

makanan tersebut adalah...
JENG JENG JENG

INILAH DIA MEE REBUS HAJI WAHID..:)


ha, mee rebus sangat femes tau...
 biasanya kalau sape-sape yang pergi mesti beratue panjang punya lah
tapi rezeki saya tadi murah la agaknya, jadi cepat je dapat turn.. :)

mak saya cakap dari zaman dia belajar lagi mee rebus ni da femes.. 
eh, lupa pulak nak bagitau kat mane mee rebus ni jual
mee rebus ni ada jual dekat food court ANGSANA..



ada yang cakap kedai asal dia dekat Stulang, tapi saya pon x sure.. tapi yg pasti mee rebus ni memang sedap..  

harga mee rebus ni pun tak mahal. 

MEE REBUS BIASA : RM 3.50
MEE REBUS SPECIAL : RM 4.50

dan yang di bawah ni memang hidangan sampingan wajib la kalau pegi kedai mane-mane, tapi yang beza nya, makanan ni lain sikit, kaler dia dengan isi dia.. sedap..:)

maaf, isi otak-otak ini tak sempat nak snap sebab da masuk mulut dengan lajunya.. :p


 
sekian laporan daripada saya.. selamat mencuba..:)

nur amira m nasiruddin
A11P0016 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan