Sabtu, 11 Mei 2013

Assamualaikum  DAN salam satu Malaysia.......

hari sya nak kongsi satu lg tempat makan yg menarik kat skudai ni.....
ni la restoran yang saya ckapkan tu.....
restoran ni nama dia Restoran Awan....
lokasi kat sri puteri berdekatan ngan esso sri puteri.......
apa yg menarik kat kedai ni adalah nasi goreng kampung dia...best & special.....
saya dah try....rasanya pedas ckit dan ada ayam ngan sotong kat dalam...
ni la menu yang telah saya order kat kedai ni......nasi goreng kampung special, telur dadar, sup kosong & milo panas........memang best.......lain dari yg lain.....antara nasi goreng kampung yg sedap yg ernah saya rasa.........

selain tu kedai ni pon ada menjual otak2 ketupat & macam2 lagi makan yg ringan....jd sementara menunggu order sampai ...kita bleh la order makanan yg ringan2 cam otak2 ni......


SAYA DAH CUBA,,,,,ANDA BILA LG..????


OLEH :MUHAMMAD ASRI BIN RAPANI     A11PP0147



Tiada ulasan:

Catat Ulasan